Tungt att bära på magen..

Nu är jag hemma igen
Var ju och besiktade bilen, den gick igenom utan anmärkning;)
Kanoners tycker jag
Därefter mötte jag upp Jessica och gick en runda på stan
Usch det börjar bli tungt att gå och bära magen nu
Ryggen tra stryk och fötterna ska vi inte prata om
De värker så det står härliga till
usch=/
Tur det inte är så lång tid kvar nu
47 dagar till beräknad förlossning

Är trött efter att ha gått på stan och så
funderar på att ta en powernap
Synd att det alltid slutar med att jag sover så länge
så är helt seg sen iaf
men men känns som att jag behöver sluta mina små ögon

Vad har ni för er?

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu prenumererar jag på dig ;) Kram

2010-04-30 @ 17:39:31
URL: http://miabekkhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0