Väder som spökar

Det har snöat konstant i typ en timme
Det blev uppehåll och solen började äntligen att lysa=)
Så bra tänkte jag och begav mig bort mot hemköp för att handla
När jag kommer ut från hemköp så assnöar det
Det tar typ 5-10 minuter att gå från hemköp och hem
på den lilla stunden blev jag dyngsur av snön som vräkte ner från himlen
Har nu precis kommit in och packat upp mina varor
¨Tittar ut genom fönstret och nu strålar solen
Blir man förbannad eller förbannad
Det är väl typiskt att det ska vräka ner snö just under de 10 minuterna som jag gick hem
för att sedan 5 minuter senare vara skinande sol
Aja blöt och kall blev jag
bytt kläder och sitter nu och surt studerar detta sjuka väder
Strålande solsken varvat med snö som vräker ner
bara det är en sjuk kombination
och sedan om man tittar datum och ser att vi är i slutet av April
Ja då blir det hela obegripligt
Snö i slutet av April!!!
Vad fan är detta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0