Valborg

Dagen nbörjade jätte bra med fint väder
mötte upp Jessica och så åkte vi ut till Tornby
Tog en runda på rusta, sedan vidare till Ikano
Och sen ut till Ö&B
Köpte en klotång så ska ge mig på att försöka klippa mysans klor:S
Får se hur det går, hahaha
Jag fyndade på Gina tricot, det gillar vi;)
Köpte en jätte fin tunika för endast 29kr

På ÖB köpte jag en påse chips, tänkte synda idag;)
Öppnade påsen och smakade och de va sjukt äckliga:S
Kan inte ens äta de trots att jag e sjukt sugen på nåt gott
Vilken besvikelse, men shi fick jag
Blir lugnt ikväll
Nicco jobbar och är inte hemma fören 21
då ska vi mysa hela långa kvällen
Me like a lot;)


bjuder på en magbild, vecka 34, 33+0 är den tagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0