Alltid lyckas hon...

Idag är en seg dag
Nicco började jobba vid 9 idag
Det betyder alltså att jag va tvungen att vakna när lillfisan vaknade
Ingen sovmorgon idag=/
Vaknade vid 07.20=/
Det verkar som att lillfisan vet när Nicco jobbar tidigt och jag inte får sova vidare
Oftast, nästan varje gång som Nicco ska jobba tidigt har Celine en tråknatt
Det är så typiskt.

Inatt vaknade hon första gången 00 snåret och bökade som bara den
Buffade och buffade i något som kändes som en evighet, tillslut somnade hon igen
Kändes som jag precis somnat in nästa gång hon vaknade.
Samma sak igen buff buff och sen somnade hon
Vaknade vid 03.15 igen och denna gången gav jag henne en flaska mat
Hon brukar alltid få en flaska vid den tiden.
Och så brukar hon slockna när hon ätit färdigt.
Men inte inatt, nej för när hon hade ätit ville hon vara vaken
pigg som en lärka låg och babblade och fräste med sitt saliv
Jag som en zombie låg och lyssnade och med jämna mellanrum försökte jag trycka in nappen och buffa
Dock utan resultat
Försökte 3 gånger sen gav jag upp, vid 05 ca hade jag tröttnat så då lyfte jag över lillan till vår säng
Hann inte mer än att lägga ner henne så sov hon som en klubbad säl
Rörde inte en enda fena... Att det var det som var problemet
Jag klagar inte, det är såå mysigt att få sova med lillan ibland;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0