En vanlig dag som mamma

Idag har vart en dag som alla andra dagar
Har myst en hel del med mitt lilla gull :)
Har nog glömt att berätta att hon ålar sig fram som en tok.
Och nu har hon börjat att öva ordentligt inför krypandet.
Hon står stadigt på alla 4 och gungar fram och tillbaka.
Hon är såå himla söt vår lilla ängel.



Jag sitter just nu och väntar på att Nicco ska komma hem från jobbet
Jag ska nämligen springa till gymmet och hinna träna innan det stänger vid 22
Nicco är nog hemma vid 20.50
Jag får helt enkelt värma upp här hemma på löparbandet
Ner till gymmet och köra lite styrka
Och sedan hem och varva ner på löparbandet
Mitt styrkepass utan upp och nedvarvning borde jag hinna på en dryg timma:)

Ska nog byta om till träningskläder nu
Så jag hinner tagga lite inför träningen
Har egentligen ingen lust alls idag=/
Men det måste göras, och min självdiciplin är den ska:)
Ska köra lite situps och så här hemma innan jag går tänkte jag.
Detta vädret kan ta sig i arslet
Ge mig sol och värme..



Kommentarer
Postat av: lisen

han äter köttfärsåsen från nestle . Den från 5-6 mån. Så äter han välling o gröt.. Jag funderar på att blanda den andra maten med köttfärssåsen eftersom han gillar den så mkt.. Men de e svårt.

2010-12-01 @ 21:23:22
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, köttfärssåsen är en favorit här med! =) Hon är ju för söt, tänker tillbaka lite drygt ett halvår när vi båda väntade ivrigt! Känns både som igår och en hel evighet sedan!

Trevlig dag!

2010-12-02 @ 09:18:09
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0