Vart ska jag börja

Lillan har inte vart sig själv riktigt på flera dagar
Hon har vart grinig och gråtit med stora krokodiltårar
Hon har i 3 nätter sovit med typ 10 minutrers intervaller
Alltså vaknat var tionde minut och grinat
Inte skrikit och så men grinat, buffat på henne så har hon somnat om direkt
men vaknat igen efter ca 10 minuter=/
Detta resulterar idag i en grymt trött Sandra

Lillan vaknade 07.50 och grinade
vilket hon aldrig brukar göra
hon brukar alltid vakna och vara glad och babbla i sin säng
Nicco steg upp med henne och jag sov vidare

Hon ville inte äta, varken ersättning eller gröt
Jag försökte ge henne flaskan igen vid 11 tiden
fick bara i henne 90ml (hon brukar äta iaf 150)
Det fortsatte som så att lillan inte ville äta

Hon blev varmare och varmare tillslut var hon kokhet och uppe i 39,3 graders feber
Ringde 1177 för att kolla läget då febern inte sjönk som den skulle trots panodil
Vi fick åka upp till Barnjouren och där har vi spenderat eftermiddagen
De har kollat öron, kötlar, urinprov, blodprov osv.
Men de hittar inget fel
Antagligen håller lillan på att bli sjuk
Är väl bara att gå och vänta och se om det byrter ut något=/

Hon har vart helt matt och okontaktbar=/
Hon åt iaf nu på kvällen innan hon somnade

Jag ber till högre makter att denna natten ska innehålla lite mer sömn
och att lillskruttan blir pigg och glad igen
Tycker synd om henne.. =/

Jag åt (Lunch, Mellanmål, middag kalla det vad ni vill) först nu
och det var jävligt gott

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackare båda två! Man blir ju så orolig när de små är sjuka, de kan ju inte säga vad som är fel! Hoppas det är bättre idag!

2010-12-10 @ 09:32:28
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0