Säkerhetsbackup och allt vad det heter

Det gick enkelt att beställa vagnen
Inga krångligheter, hon som hjälpte oss va himla trevlig=)
Handlade som vanligt mer än beräknat på Willys=P
Blev lite kanelbullar och så;)
Mums

Lagade  mat när vi kom hem
Det blev pannbiff, potatis och grönpepparsås
Det va så himla gott
Nicco han åt som om han inte hade sett mat på flera år;)

Min telefon håller på att krångla med bilderna och så
Nicco har nu hjälpt mig att hitta någon uppdatering till telefonen
Och då va man tvungen att fixa en backup
Ett jäkla krångel tar hundra år=/
Tur att jag har en datakunnig sambo;)
Tack älskling!
Får väl se när denna backup är färdig så jag kan uppdatera telefonen
Och hoppas på att det hjälper
Inget kul att ha gjort detta förgäves..


Min fina telefon, som krånglar=/

Kommentarer
Postat av: Virginia

Hatar när mobben krånglar, varit massa strul med min oxå! Varit på lagning två gånger och det är så drygt! Hoppas den börjar funka bättre snart ;) Kramis!

2010-02-14 @ 19:40:54
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tänkt köpa den mobilen med, men är det dumt om det krånglar?

2010-02-15 @ 10:23:53
URL: http://susannne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0