Livet rullar på

Det blir lite snålt med uppdatering nu
Ber om ursäkt men har inte riktigt tid:P

Livet rullar på:)
Lillan växer osv
Hon är lite knepig på kvällarna och vill inte sova när mamma är trött ;)
haha, men det är väl så det är
Hon vaknar så fort jag ska göra nåt
Om jag ska äta, om jag lägger mig osv
men hon är ganska snäll om man jämför med många andra

Idag ska vi till BVC
Väga lillan
hoppas de ska mäta henne med
Det har de inte gjort sedan hon föddes
Vore kul och se om hon vuxit nåt på längden


Gos med mamma efter badet igår :)

Kommentarer
Postat av: Polle

Haha det e helt förståeligt! ;) Passa på att njut av eran lilla sötnos :) Puss

2010-06-23 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0