ARG med stora bokstäver

Jag undrar en sak, endast en sak
Varför ska allt alltid hända just mig?
Tacksam för svar
Kommer trött och dan från praktiken och ska parkera bilen
(Vi hyr parkering, betalar pengar varje månad för den skiten)
När jag ska parkera så står det en annan jävel på min plats
Vad gör man då?
Jag ringer till Q-park som vi hyr av
får sitta i kö i typ en kvart innan jag kommer fram
Får krångla i 10 minuter i telefonen innan hon kan hjälpa mig
Det slutar iaf med att jag får stå på deras betalparkering tills imorn
Ja men tack, det va ju snällt
Tog sissådär en 30-40 minuter innan allt var klart
Skrev en stor lapp och satte på bilen som hade snott min plats
Hoppas den jäveln kan lämna platsen ifred nu
Såna här saker blir extra jobbiga med alla graviditetshormoner
Ville bara lägga mig ner och skrika och gråta
hatar när allt går emot mig

Nog om det, när jag väl kommer hem så finner jag detta

Min underbara älskade hade lagat mat till mig innann han drog till sin polare
Det var verkligen vad jag behövde efter en dag på praktiken och efter allt krångel
Ibland är du för bra för att vara sann älskling
Tack, jag älskar dig!!

Kunde inte annat än att le när jag kom och satte mig vad datorn
och möttes av detta meddelande på skärmen
Lite gulligt var det allt=)


Kommentarer
Postat av: Ana

jobbigt när saker inte går som man vill :s men roligare att det vänder och man möts av roligare saker :)

2010-03-03 @ 18:48:09
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0