Dag 3

Idag är det dag nr 3 på mitt kak/godis/glass fria liv
Jag har alltså inte ätit någon form av godis kakor eller glass på 3 dagar nu
Gud vad jag är duktig
De bjöd på glasstårta idag på praktiken
Det var riktigt lockande
Och min handledare tjatade på mig att jag skulle ta en bit
Jag var stark och sa nej säkert 10 ggr
Duktiga jag;)

Nu är jag dock väldigt sugen på nåt gott=/
Ska inte äta nåt onyttigt utan tänker ta mig en knäcke med makrill
Fettångesten är för stor idag
Inget kul alls...
Monsterna i huvudet talar för mkt..

Kommentarer
Postat av: Ana

Vad duktig du är Sandra! :) jag vet hur det känns och hur läskad man kan bli men jag tycker att det blir bättre och bättre, jag dras mindre för varje dag som går.. Men ibland kan jag bli riiiiktigt sugen men jag har nu idag klart mig i 3 veckor :D

2010-03-17 @ 21:20:29
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Ana

förresten.. En kompis till mig äter några tabletter "äppelcidervinäger med krom" och de hjälpr tydligen mot sötsug :)

2010-03-17 @ 21:23:47
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0