Jag gråter, tårarna rinner

Usch det är mer jobbigt än vad jag trodde att vara gravid
Jag är verkligen så fet ful och äcklig nu så det finns inte ord för det
Vill inte detta mer
Tänk om jag kommer att förbli fet efter att jag fött vårat barn
Jag har fobi för fett, jag vill inte vara fet
Jag vill vara fin, inte för smal och inte för fet
Vill vara alldeles lagom
Vill ha tillbaka min kropp jag hade i sommras innan denna graviditet startade
Dock skulle ag vilja träna lite hårdare
så jag får lite mer muskler än vad jag hade i somras
Men storleken var lagom
Usch ni kan inte förstå min ångest
Den är grym
Jag kan inte njuta av detta
Fy faan=/
Tårarna får fortsätta att rinna
kan inte göra något åt detta nu
får gå 3 månader till och se hur jag ser ut sen
Jag ska inte ge mig
Jag ska ha MIN kropp tillbaka
Jag ska träna, träna och träna för att få det


Jag saknar min kropp
Vill inte detta mer nu
Fet och oattraktiv i 3 månadre till
Livet är inget kul=(

Kommentarer
Postat av: jnlmodels

sv: PErsonligt .. Ska ta tag i det snart igen :). Men frågan är om det kmr forts. lika mycket med modellbilder. Kommer att bli mer spontanbilder.

2010-03-17 @ 19:08:26
URL: http://jnlmodels.blogg.se/
Postat av: Ciiz

nej säg inte sådär, du är inte ful och äcklig :O tvärtom.

2010-03-17 @ 19:13:25
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Polle

Den här låten fick mig till att tänka på dig nu!

O jag menar varenda ord av det som sjungs! :)



Du är fin som du är

När du står med mig här

Gör dig inte en massa extra besvär

Utan var den du är och så ska du få se

Du är värd allt som livet kan ge



Varje liten sak som du gör

Varje litet ord som jag hör

Får mig att förstå att en vän som är så

Är det finaste någon kan få



Alla har vi nåt bra

Nåt som andra vill ha

Även om det inte känns så var dag

Det är upp till dig och även till mig

Att se till att allt ordnar sig



Varje liten sak som du gör

Varje litet ord som jag hör

Får mig att förstå att en vän som är så

Är det finaste någon kan få



Sprid glädje och du får dubbelt upp

Älska och du förstår

Får mig att förstå att en vän som är så

Är det finaste någon kan få

2010-03-17 @ 22:23:38
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

Du är inte det minsta ful!

2010-03-18 @ 01:10:07
URL: http://sandraisabellagoransson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej tjejen!

Lider med dig som känner så... Jag har aldrig varit särskilt smal och tycker att det är så mysigt med magen som växer. Visst det börjar bli tungt, men då rör det sig lite i magen och Lilla Pyret gör sig påmind... Då kan jag inte sluta le =) Hoppas det snart känns bättre! Kram!

2010-03-18 @ 19:19:15
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Susanne

Du är INTE fet! Måste bara kommentera det! Det är bara mage mer eller mindre!? Det finns dom som ser ut som flodhästar när dom är gravida. Det gör Inte du.

2010-03-19 @ 07:39:14
URL: http://susannne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0