Nu är jag tillbaka;)

Blev dåligt med uppdatering igår
Men det blev ganska stressigt till en början
Praktiken, skolan, studiebesök och sedan tandläkaren
Fick resa mig upp mitt under studiebesöket och gå för att jag skulle till tandis
Skapligt pinsamt, det kändes otrevligt att bara gå mitt i
Men jag var ju tvungen
Syster ringde och undrade om jag ville följa med till Vingåkers factory
Och det tackade jag ja till, enbart för att få träffa  min älksade syster
Hon bor ju 15 mil ifrån mig
Men de åkte visst genom Linköping på vägen dit så då plockade de upp mig
De fick sitta i bilen och vänta typ en timme då jag va hos tandis
Men det var det värt, det kan jag tala om..;)
Jag va himla duktig hos tandis=D
Japp jag har sån tandläkarskräck men jag klarade av besöket galant
Jag borrade utan bedövning, för sprutan får de inte in i min mun
Det isade lite och så men det gick bra

NU ska jag bege mig till Praktiken igen..

Sedan ska jag till en vän och ta en fika och hämta bebiskläder som hon köpt åt oss..
Så mysigt..
Hoppas ni får en fin dag
Nu måste jag bege mig mot bilen=)'

Kommentarer
Postat av: Ana

hehe fick du med dig någon leksak eftersom du va så duktig? ;) Hoppas att du får en bra dag på praktiken:)

2010-03-10 @ 12:15:51
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0