Resa till Jönköping

Det blev en spontan resa till Jönköping idag
Min syster fyllde 20 år så jag och min moster drog dit och överraskade
Blir ju knepigt att sitta och åka 10 mil enkel resa utan planering
Men det funkade bra, och jag har precis kommit hem igen
Min syster blev så förvånad och glad att hennes ögon tårades
Och det föll ett par tårar länge hennes kind
Hehe hon blev väldigt glad helt enkelt=)

Nu ska jag kolla på film med min älskade och mysa hela kvällen lång
Ska äta med för snart börjar fastan inför imorgon
Ska göra ett nytt försök med glucosbelastningen
Hoppas jag klarar det denna gången
Älsklingen var och köpte en citron som jag ska pressa i den äckliga sörjan imorn


Här är min underbara vackra lillasyster som vi firade idag=)

Kommentarer
Postat av: Polle

Kan tänka mig att hon blev riktigt glad! :)

Hoppas det funkar bättre för dej imån!

Puss

2010-03-29 @ 22:01:42
Postat av: Ana

Hoppas att det går bättre för dig imorgon :) Du får vara stark ;) och grattis till din syster :)

2010-03-30 @ 00:05:20
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0