Svaren

Äntligen kommer svaren
Senare än vad jag sa, sorry
Hehe men nu e jag hemma och sitter vid datorn;)

Hur tror du förlossningen kommer bli?
Hmm jag vill tro att det ska gå fint;)
Men har faktiskt inte en aning:P

Vill du ha smärtlindring vid förlossningen?
Ja det vill jag, så mycket som det bara går;)
haha ne men jag vill ha smärtlindring i den mån det hjälper mig och underlättar förlossningen

Vill du ha fler barn?
Jag vill absolut ha fler barn
Vill Inte ha ett ensam barn
2 eller 3 barn vill jag ha sen kan man aldrig veta hur det blir

Börjat läcka mjölk ännu?
Det där är ju så individuellt
Men jag nae jag har ej börjat läcka än

Blir det en dotter eller son?
Men ciiz, har du totalt missat detta;)
Har skrivit flera gånger i bloggen nu
Men jag säger det igen, det är en liten flicka:)

Har du haft en bra helg?
Hehe var det den bästa frågan:P
Jo men min helg har vart bra, vart på kalas och grejjer;)

Har ni kommit på något namn till lilltjejen?
Vi har faktiskt gjort det
Det är ett udda men jätte fint namn
Vill ej avslöja det nu, det får bli senare;)

Hur känner du inför förlossningen? Nervös? Rädd?
Jag har alltid varit väldigt förlossningsrädd=/
Men sedan jag blev gravid så har det totalt släppt
Inte alls rädd, känner ett stort lugn inför förlossningen
Sen är det klart att man är nervös, det är nog alla som ska föda barn
Man har ju aldrig gjort det tidigare, det är en helt ny upplevelse
Hoppas att min lugn ska hålla i sig bara;)



Kommentarer
Postat av: Ana

åhh, ska bli spännande att se vad namnet blir, hoppas det avslöjas snart haha :D

2010-03-16 @ 20:07:29
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0