Kärlek till Nicco

Nicco min kärlek till dig går inte att beskriva
Jag hoppas att jag visar dig den och att du känner dig älskad
I mina ögon är du den finaste på jorden
Mitt hjärta slår för dig och ingen annan
Att jag bär ditt barn i min mage är en obeskrivlig känsla
Det är helt magiskt, kan inte förstå att det är sant
Kärlek är inte alltid en dans på rosor
Och vi kommer att möta många hinder på  vår väg
Nu när vi får en bebis till oss kommer det att vara kämpigt till en början
Det vet jag och jag vet att du vet
Men det bästa av allt är att jag vet att du älskar mig precis så som jag älskar dig
Och vi kommer att klara detta, det vet jag!

Du är en underbar människa
En underbar pojkvän
Och du kommer bli en underbar pappa
Har aldrig tvekat på dig eller oss

Du är det bästa som hänt mig
Och jag är din så länge du vill ha mig

Min kärlek till dig är enorm
tack för att jag får vara en del av ditt liv
Jag ÄLSKAR dig mitt hjärta!!


Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; haha ja men verkligen! Fick verkligen en chock imorse!!

2010-05-04 @ 13:56:03
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Sara

Vet ni om det blir en tjej eller kille?:)

2010-05-04 @ 18:51:25
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Mia

Där ser du, du kan ju :) Så fint gumman, hoppas han blev själaglad! :) Kram

2010-05-05 @ 12:08:05
URL: http://miabekkhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0