Lite allt möjligt

Dålig uppdatering är jag bra på;)
Har haft en underbar helg med min älskade sambo
Grillat och träffat massa folk
Kollat hockey och vart ute och njutit i sol och värme
Jag älskar när man kan börja spendera dagarana utomhus
Det är sååå härligt

Jag har pluggat en del
duktig som jag är
Fick VG i min förra kurs:)

Idag ska vi storhandla då Nicco slutar tidigt och kan hjälpa mig
Det ekar i kylen så det behövs;)
Lär säkert vara hur mkt folk som helst idag=/
Men det får bli så för nicco jobbar sent resten ev veckan
och han jobbar hela helgen=/
Orkar inte handla själv..

Vill bara säga att jag älskar min sambo
han är den finaste som finns;)

Drygt 20 dagar till beräknad förlossning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0