Vinnare

Dagen började med att min kära åkte till jobbet med mitt bankomatkort=/
Gick till bilen och skulle köra ut och hämta kortet
Skulle sedan vidare till Lina och Danne och deras nyfödda lilla flicka
Väl vid bilen så vägrar den starta
Batteriet var urladdat bara sådär
Jävla skitnil sa jag då
Danne va snäll och kom med startkablar
Guld värt, Tack för det!
Ut till Tornby hämtade mitt bankomatkort
Till Johannelund och fikade och gosade bebis
Hon va sååå fin
Kan inte förstå att vi snart har en egen
Det är sjukt..hehe
Vidare till Jessica och sedan in till stan
Hem och kolla på Hockey och läsa alla dagliga bloggar
Upptäckte just nu att jag var vinnare av en Double Designer Black Mystic Mascara
Tackar för det=)!
Himla kul

Kommentarer
Postat av: Polle

Uscha det var inget skoj det :/ Hoppas batteriet på bilen håller sej nu!

Mysigt att hålla i bebis! :) Helt sjukt att tiden har gått så fort så det e mindre än en månad kvar! Puss

2010-05-17 @ 10:06:29
Postat av: Polle

Grattis till mascaran med förresten! ;) Puss

2010-05-17 @ 10:07:16
Postat av: Ana

Har den kommit än? :)

2010-05-25 @ 21:52:34
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0