Plugg varvat med bebis

Hoppla
Idag har jag pluggat hela dagen
Eller ja jag har varvat plugg med att ta hand om lillan
Hon är ganska grinig idag och vill inte sova som hon ska
Dessa dagarna är inte roliga, men bara att bita ihop
Imorgon kan vara en bättre dag :)
Fått mycket skolarbete färdigt iaf, det är bra

Har totalt glömma bort att äta
Så nu som först äter jag frukost :P

Har fixat lösåret med
Tack Jessica för hjälpen.
Det blev faktiskt himla tjusigt;)

Nu ska jag kolla igenom LCHF recept då jag börjar min diet imorgon.
Skulle börjat idag men hade inte tillräcklig info
Nu har jag det och ska sätta mig och skriva ihop mitt matschema för veckan.
Sen får jag nog gå till hemköp och handla så det finns rätt mat hemma


Bjuder på en bild med löshåret, Dock är det bara isatt inte fixat :P

Kommentarer
Postat av: Pauline

Plugg?? :P Ja hoppas morgondagen blir bättre :)

Oj ovant att se dig med så långt hår, släng gärna upp en bild när det e fixat med ;)

Hoppas LCHF fungerar! :) O gör den det så ska jag nog med testa den ;) Om man kan gå på den när man ammar iofs :P Puss

2010-11-22 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0