vilket äventyr

Nu har jag haft min underbara vän och hennes dotter här på besök.
De åkte hem i lördags.

Igår skulle jag vara modig och gå till Idol för att se vad de hade att säga
Jag vann en kvart med röstcoach som tyckte jag hade en fin röst
Men jag avr tvungen att slappna av.

Hmm lättare sagt än gjort
Jag gick in till juryn och mina ben var som spaghetti
nervosisiteten på topp och jag sjöng falsk.
haha nervositeten vann..
Men men jag gjorde det iaf
Och nu vet jag att mina nerver  inte klarar av det
Det var en himla kul upplevelse
Men jag kommer hädanefter inte alls tycka att programmet är lika roligt
Inte nu när man vet hur uppgjort allt är=/
Allt är verkligen uppgjort, uppgjort för att göra så bra tittartv som möjligt.
Tråkigt men Sant.

Idag vet jag inte vad som händer
Nicco är ledig så blir nog en lugn dag med massa familjemys:-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0