I´m back ;)

Hej igen!

Antar att det ej är så många kvar här hos mig:P
Jag förstår er, uppdateringen är ju inte dne bästa.
Men ibland faller lusten på och då är det väl bäst att skriva.

Det har väl egentligen inte hänt så jätte mkt sedan sist.
Jag tränar och står i fortfarande, dock slarvat med maten så vikten är i princip den samma.
Det får man bittert ångra nu, annars kanske man hade vart framme vid sitt mål nu.
Men men snart börjar allvaret igen, och till nästa sommar ska jag vara snygg..
Det lovar jag ;)
Då ska jag stolt spatsera runt i en snygg bikini på stranden med min fina dotter i handen:)

Jag har jobbat hela sommaren på BAVA- BarnMedicinskaAkutvårdsAvdelningen på sjukhuset här i Linköping.
Helt underbart jobb, underbara arbetskollegor och jag lär mig så mycket hela tiden.
Jag hoppas verkligen att jag kommer att få vara kvar där:)
Jag har två veckor kvar att jobba innan jag ska gå hem och vara mammaledig ett halvår till.
Har ansökt dagis till lillan från årsskiftet.

Just ikväll sitter jag med min underbara lillasyster och bara är.
Pratar strunt och myser:)

Bjuder som vanligt på fina bilder av lillan


Gladfis:)

Såå vacker <3

Lilla toffsen

Underbara unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0