Vart tar tiden vägen

Dagarna bara går och jag glömmer bloggen
Om jag ska vara ärlig så kommer jag ihåg den vissa dagar
Men har då ingen som helst lust att blogga
Så kan det vara.

Julen firade vi ute hos min underbara moster och hennes sambo
Min syster med familj och min morbror med familj och min lillasyster Jennelie var också där:)

Även nyår firade vi där ute på landet
Åt gott och spelade kort på kvällen
Skönt med en lugn nåyrsafton
Tycker den alltid är så överskattad=/

Just nu sover lillan och jag har gjort mig snygger;)
Ska åka ut till Ikanohuset när lillan vaknar och möter upp Natta
Kika lite och köpa lite grejer till lillfisan
Sen hem och ha tvättstugan klockan 16
Nicco slutar jobba klockan 18
Och när han kommer hem ska jag eventuellt en runda till Jessica

Bjuder här på lite bilder från jul och så :)


Tomtenissan och pappa:)


Världens sötaste tomtenissa :)


Min lilla kusin Nova, Min fina syster Nattis, Kusin Kevin och så min lilla ängel:)


Älskade syster Nattis, Älskade syster Jennelie och så jag :)


Syster, Morbror, Moster, Syster och mina två kusiner:)


Min fina systerson Liam :)

Det får räcka för den här gången..
God fortsättning på er alla!



Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Håller med, också haft lite blogg -torka. Känner att man inte ska se bloggen som ett måste utan skriva när lust finns!!! Såå söt å go er lilla tomtenissa va då!Ha det gott,

2011-01-04 @ 13:57:20
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Mia

Nej, det är hon ju inte. Herregud vad tiden går!! God fortsättning på er :D Kram

2011-01-04 @ 17:20:37
URL: http://miabekkhus.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-02-25 @ 15:02:30
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0