Lyser med frånvaro

Idag är jag seg
Har inte kommit ut på den dagliga promenaden än=/
Lillfisan sover nu, när hon vaknar ska hon äta och där efter kanske vi hinne rmed en prom innan jag ska till gymmet:)
Solen lyser lite emd sin frånvaro idag, kanske att det inte blåser lika mkt heller.
Hoppas kan man alltid:)

Jag kan inte få nog av min underbara dotter
Kommer säkert att älska ihjäl den lilla fisen (kan man det? hehe)
Hon får så mycket pussar, gos och kärlek så hon kan leva gott i all evighet
Kan inte låta bli att pussa på godingen;)

Här var hon inte så katig, men ack så söt :)

Kommentarer
Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3 Fyfan vad helvetsjävla sööööööt!

2011-03-26 @ 13:22:31
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Pauline

Här var det iaf perfekt väder att gå ut i, inte för varmt o inte för kallt :) Hoppas det blev så för er med!

Hihi nej det hoppas jag verkligen inte att man kan ;D

Shiit helt ofattbart att de vart så små <3

Puss

2011-03-26 @ 17:10:22
Postat av: ELIN

åhåhåhå så mycket hår =)

2011-03-26 @ 20:10:06
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0