Time för sängen

Eller jag ligger redan i sängen
Ska bara gå och kissa och stänga av datorn sen ska jag sova
Får ju en timme mindre sömn inatt, det gillas inte=/

Jag fick mitt efterlängtade kostschema idag
Det var kanonbra gjort, Tack Karro!

På Måndag börjas det på riktigt
Strikt kost och hård träning, me like:)

Köpte ett par nya löparskor idag så nu jävlar
Nu finns det inga ursäkter, bara att köra

Mitt mål är:
-Minska 10-15 kg (beroende på hur mkt muskler jag får, då de väger mer än fett, så skit i vågen egentligen..måtten är det viktiga)
-Tajta till kroppen
-Bygga en kropp som jag stolt kan visa upp i bikini. Alltså jag ska bygga en kropp som jag är 100% nöjd med och kommer att trivas i:)

Ni ska få veta hur det går på vägen mot mitt mål.. jag lovar;)


Lillan myser med pappa:)

Leker i sitt rum :)

Med dessa ord säger jag Godnatt!



Kommentarer
Postat av: ELIN

Är et gravitets kilona som ska bort nu då? =)

2011-03-27 @ 11:07:00
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag hejjar på dig Sandra! :D

Och ser fram emot att få följa och se dina mål :D

Känner mig riktigt taggad att själv komma igång nu!

Ska f*n ta tag i det med kostrådgivning! :)

Lycka till!! <3 Kramar!

2011-03-27 @ 23:15:58
URL: http://susannne.bloggplatsen.se
Postat av: Pauline

Usch nej det gillades inte! Hoppas man kan sova igen den timmen snart :P

Skönt att du var nöjd med kostschemat :D Ja jävlar nu e det bara till att köra på! Vill man bli fin får man lida pin som det så fint heter ;)

Hon e så otroligt fin eran Celine <3

Puss

2011-03-28 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0