Duktig idag med

Japp jag har varit duktig idag med, både med maten och motionen=)

Vi har fått nån jäkla dille på chicago här hemma=P haha. Har spelat idag med.

Ska ställa mig och koka två potatisar och steka lite torsk tänkte jag, Mums=)

Nicco ska vara den nörden som han är och sätta sig och spela sitt spel på datan. Det är tydligen himla kul=P haha.
Men kanske inte så konstigt att jag tycker som jag gör...jag är ju så cool och det är nog uppenbarligen bara nördar som tycker om det där med dataspel.

Vad har ni för er denna dag?

Kommentarer
Postat av: Polle

Så duktig du e ;)

Kom precis hem från jobbet o såklart så läser man din blogg det första man gör nästan :P Tänkte ta mej ut o gå en runda men får se vad som hinns med :D Puss

2009-04-14 @ 17:56:46
Postat av: Hanna

Åh va gott me torsk! Vill han aldrig ha här hemma... Hehe ja många killar e minsann spelnördar :P

Idag har jag sprungit, rensat i rabatterna, tvättat, hängt tvätt ute =) lagat mat, solat o cyklat =) Mys!

Ha en mysig kväll! Puss!

2009-04-14 @ 20:15:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0