Ledig från jobbet, ska tills kolan!

Åh nu har vi haft så fint väder i flera dagar=) Som ni säkert har förstått så älskar jag när solen skiner. Blir en helt annan människa. Vill göra saker hela tiden osv. Är till och med sugen på att plugga när det är såhär fint väder. Så skönt att ta boken och sätta sig på ballkongen och läsa.

Igår hände inte så mycket. Skulle ha jobbat till 20 men fick gå över till stängning istället så jobbade till 21.15. Tesa ville komma hem lite tidigare så jag va snäll och ställde upp. Vill ju ha lite extra timmar=)
Sen efter jobbet hann jag inte med så mycket mer. Umgicks med min älskade tills det var dags att gå och lägga sig.

Just nu gör jag inte så mycket, sitter och läser lite bloggar.
Ska snart göra mig i ordning för att åka till skolan. Ska ha handledning idag=) Är ju typ färdig med psykologin så ska se om jag får med mig nästa kurs hem=) Det hade vart kul. Inte kul och inte ha nåt att göra helt plötsligt. Nu tycker jag att det är himla kul med pluggandet. Undrar vart det har kommit ifrån? Har aldrig känt att det varit kul tidigare. Kanske börjar man bli lite mer vuxen? (hjälp) haha.

Ne nu får det bli en cigg och sen en dusch. Hörs senare mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0