Dålig Bloggerska!

japp det är vad jag är..Har vart sämst på att uppdatera i helgen..förlåt!
Men nu ska jag försöka gottgöra det hela=)
Fredagskvällen spenderades hos Malin som ni redan vet..Trots att vi bara var 3 pers så va det himlans trevligt=) Drack grogg, pratade skit och hade allmämt skoj...Vet inte riktigt vad det var för ryck som jag och Malin låg inne med största delen av kvällen riktigt..=P Men det är väl sånt som händer..Antar att det fotades ett antal "snygga" bilder..

Lördagen var lugn. Den spenderades med min älskade. Var bara hemma och tog det lugnt, kollade på film och myste massor=) Me like!

Söndagen var vi hos Annelie och Pascalle. Dem bjöd på jätte jätte god middag=) Köttfärspaj och sallad..Mums! Fick även träffa en av Niccos andra bröder Kristoffer och hans tjej Linda som också va på middagen. Dem va trevliga dem också! Efter middagen blev det en hel del tjitttjatt i köket.. Jag och Älska smet dock in i vardagsrummet coh kollade hockeyn..=P Haha...Sen så var även vi sociala i tjittjattet i köket..=) Åt våfflor, är ju inte så jätte glad i våfflor..det är gott med en men sen tar det stopp..=/ Men eftersom jag bara åt en så var det också himla gott=)

Pratade med Mio på Coop igår..Dem har blivit försenade med allt önnu en gång=/ Han sa att jag var med och slet om dem sista platserna..=) Så dem skulle höra av sig senast tisdag tror jag att han sa..Dem va tvugna att ha nytt nr till en av mina referenser som tydligen bytt nummer..=S Hmm..men nu är det iaf fixat, så det är bara hålla tummarna tills imorrn då..Måste erkänna att jag nästan tappat hoppet..=/ Men fick ett litet ljus igår igen efter att ha pratat med Mio!!

Ne nu ska jag käka frulle, är ashungrig..

Återkommer säkert under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0