Hemm idag också

Ja fy bubblan det är jag..Tänkte att jag skulle ta en powerwalk för att både fördriva tiden och bränna lite fett..=) Får se hur kallt det är ute bara=/ Är det för kallt så får det bli träning på min Orbietrek=) Måste göra nåt åt figuren till beach 09 är här..Detta funkar ju inte..haha..

Idag är det Tisdag vilket innebär att det bara är 2 dagar kvar tills Mia och Polle kommer..=DDet ska bli så fruktansvärt skoj=) Ska umgås och ha kul hela helgen..Har sett fram emot denna helgen i snart 2 månader..Och äntligen är den här=)

Hoppas mitt paket anländer till Ica idag med..=D Hehe

Nu blir det att gå ner till Ica och köpa cigg

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0