Hos Malin!

Ja nu sitter vi hos Malin. Jag, Malin och Daniel. Det blev ingen smörgårstårta..=/ Det blev pizza (vezuvio med kebabsås) och grogg istället för smörgårtårta och grogg, men det dög precis lika bra=) Vi konstaterade att det var jobbigt att göra smörgårtårta, mycket enklare att beställa pizza på hemkörning..
Vi har alltså ätit pizza, druckit grogg, lyssnat på musik och allmänt bara flummat=) Många snygga kort som tagits under denna kväll. Vill inte se dem imorrn..=P Man brukar tycka att man e ganska snygg efter ett par grogg tills att man ser korten i nyktert tillstånd dagen efter, då man får ångest och undrar hur fan man kunnat visa sig så för allmänheten..=S haha...men den ångesten tar vi imorrn..inte nu=)
Just nu tror jag att vi är inne på efterfesten, börjar bli mer  och mer sentimental musik, men det duger också..=) Jag gillar ju sentimental musik som ni alla redan vet! Det är jag liksom..=)

Anledningen till att jag skriver nu är för att Malin och Daniel sitter och röker i köket och är allmänt tråkiga..=P Jag är inte alls röksugen så jag stannade här..

Nej usch nu orkar jag inte skriva mer, hoppas ni också haft en trevlig fredagskväll=)

Vi hörs imorrn allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0