Någon slags lista!

Malin utmanade mig tydligen..=P Så får väl visa att jag oxå kan skriva lista..=) Så det så!
Och om ni tycker att jag har varit väldigt dålig på att blogga i helgen så förstår jag er helt och hållet..Ni får skälla hur mycket ni vill!
Men jag är hos min moster, så det blir inte så mycket sittandes vid datorn. Blir mer att umgås och vara social..=)


Inledande
 01.Fullständigt namn: Sandra Monica Carina Faoutas
02.Din ålder: 21, snart 22
03.Födelsedag: 28 Juni
04.Syskon: 2 småsystrar och en lillebror
05.Hårfärg: Svart
06.Ögonfärg: Bruna
07.Skostorlek: 38-39

Förhållanden
01.Vem är din bästa vän? Bästa vän, Hmm har fler än en men bland dem bästa tillhör Polle och Natta. Den allra bästa är min syster Natalie 
02.Har du en pojkvän/flickvän? Ja jag har en pojkvän =)
03.Hur långt var ditt längsta förhållande? 3,5- nästan 4 år 
04.Vem kysste du senast? Nicco, vore lite dumt annars kanske..=P

Grejer

01.Var shoppar du? Säg vart jag inte shoppar=P Shoppaholic kallas det!
02.Har du några tatueringar eller piercings? Japp, 5 tatueringar och 6 piercingar=)
03.Hur många skor har du? Tycker inte riktigt om denna frågan..=P mellan 30-40 par ungefär;) Ni som känner mig vet att jag Älskar skor.. 
04.Hur många par byxor har du? Shoppaholic var det ja..=P Inte en aning hur många, jag bara handlar, bry om att räkna
06.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja

Favoriter

01.Färg: Svart och Grönt
02.Mat: Hmm, finns så mkt gott.
03.Killnamn: Adrian eller Neo kanske
04.Tjejnamn: Finns mkt fina. Men Meya och Emilia ligger högt på listan
05.Ämne i skolan: Matte och Musik
06.Klädesplagg: Myskläder
07.Sport: Dåligt på sista tiden
08.Musik: Beror på när, var och hur. Balader när jag ligger hemma och partymusik när det är fest :p
09.Fras/mening/uttyck: "Som Faan"
10.Raggningsreplik: Raggar inte..=P

Har du någonsin...
01.Snusat? Ja
02.Rökt? Ja
03.Hoppat bungee jump? Nej
04.Brutit mot lagen? Ja
05.Fått dig själv att kräkas? Ja, det har väl alla..?
06.Nakenbadat? Klart jag har nakenbadat
07.Varit kär? Ja och är fortfarande 
08.Börjat gråta för att få som du vill? Ne det tror jag inte, låter som nåt jag skulle göra

Extra grejer

01.Tar du droger? Njae
02.Vad använder du för schampoo? Olika
03.Vad är du mest rädd för?Spindlar och småkryp är äckliga
04.Vad lyssnar du på just nu? Min Mosters snarkande
05.Vilken bil skulle du vilja ha? Om jag får drömma så skulle det va en Supra=)
06.Vem fick du senast SMS ifrån? Nicco
07.Var vill du gifta dig? Har inte bestämt om jag vill gifta mig ens..
08.Hur många MSN-kontakter har du? 244 st
09.Hur många av dem är online just nu?  55 st

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad? Pizza
02.Tränar du? Dåligt med det
03.Guld eller Silver? Silver
04.Vilken film såg du sist på bio? Det minns jag inte ens
05.Vad vill du helst av allt ha just nu? Mycket pengar som jag får spendera till vad jag vill=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0