Underbara barn!

Ja som ni läst i tidigare inlägg så är jag mamma denna helgen=) Sitter barnvakt åt min lilla kusin=) Nicco kom och gjorde mig sällakap igår iaf så han fick aggera pappa..:P Va lättare att va två=) Busade och lekte massa igår, matade, bytte bajsblöjjor=S och nattade lilla Nova som hon heter. Hon va jäte arg när hon skulle sova=( Ville bara vara uppe och leka hela natten. tog nog 1,5 timme innan hon slutade skrika och insåg att hon var trött..Sen somnade hon som en liten gris=)

Vaknade klockan 02.15 inatt och ville ha välling, så jag gick ner till köket och gjorde välling, kan lägga till att jag va som en zombie=S men det gick bra=) Upp och gav henne vällingen sen somnade vi om igen. Sen vaknade lilla busen klockan 7 i morse och va hungrig igen, så tog upp henne bytte blöja och gav henne lite att äta, sen ville hon sova igen. Ingen va lyckligare än jag=P Hon sov till 10.20. Linda sa till mig innan dem åkte att hade jag tur så sov hon till 9-9.30..Men jag hade mer tur än så. Jag vaknade till och med före ungen=) Det va en obeskrivlig känsla att klockan 7 vakna som en zombie gå in i rummet och se en söt liten unge med världens leende på läpparna sträcka upp sina armar och vilja komma upp till famnen. Konstigt nog så blev man hur pigg som helst av det där söta leendet=)

Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst i detta inlägget, men inser att det är nog inte lika intressant för er som för mig=P

Men helgen har innehållt mkt mys, bus, bad och lite mer bus;)

Måste bra få tillägga att min lilla kusin på lite över 1 år är kär i min kära pojkvän..hur ska detta sluta=P??

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Eva Andersson

Det var kanske därför jag drömde om dig i natt, för att du varit uppe och varit mamma..:).

Du kommer att bli bästa modern i världen Sandra!!!

Kram Eva

2009-01-11 @ 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0