Vad gör man?

Ja va gör man när man är ledig? Sitter här framför datorn och tråkar..=S Finns ju ingenting att göra. Eller kan det vara som så att jag har allmänt dålig fantasi??:P Hmm.

Sitter och pratar med min kära Memelie i telefon=) Va ett tag sen sist jag hörde hennes underbara röst. Och om ni undrar varför jag skriver i min blogg samtdigt som jag har henne på tråden är det inte för att jag är osocial utan att Memelie har en tendens till att prata för fullt (ni som känner henne vet vad jag menar) ;) Den enda syl jag får i vädret är ja, mm och jaha..:P Haha.

Nu är det bara ca 2 timmar kvar till min kära kommer hem från jobbet=) Saknar han varje sekund han inte är i min närhet. Är det kanske detta som kallas Kärlek=)? Jag tror det.

Nej usch nu ska jag se om jag kan hitta på nåt att göra=)

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0