Underbart

Fy bubblan vad jag är på bra humör idag=D
Vaknade av att solens varma strålar sken in genom fönstret, underbart.
Nu är det väl ändå vår, eller kommer det att komma mer otäck snö?

Vad vädret kan göra stor skillnad på ens mående, det gör så himla mycket att man kan vakna och se solen. Man blir så mycket piggare och gladare. Man känner att livet är underbart, och den där vinterdepprissionen har lämnat min kropp=)

Jag längtar så till somaren, att bara kunna klä på sig en söt liten kjol och ett lätt linne, att kunna gå ut utan massa påbufflade tjocka jackor osv. Att kunna sitta ute på gräsmattan och ta en cigg och känna den härliga värmen. Kunna spendera en fredagskväll och grilla och bara ha det bra. Ja nu vill jag verkligen ha lite värme. Nån som är med mig?

Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig i ordning för idag väntar jobb. 14.45-21.15.
Är hemma vid ca 21.45 ikväll igen. Härligt attg ha nåt att göra och samtidigt tjäna pengar istället för att spendera dem;)

På tal om att spendera så beställde jag kläder från Halens igår=D Massa fina tunikor till sommaren, en jätte fin kjol och en underbart snygg och tuff klänning. Det kiommer bli grymt=)

Ha en bra dag allesammans, för det känner jag att jag kommer att ha!

Kommentarer
Postat av: morgan nero

man blev på jättebra humör när man läste det här

så tack

ha det gott på jobbet

2009-03-19 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0