Borrmaskin och dåligt morgonhumör

Nu är de igång emd den där jävla borrmaskinen igen=/ Vaknade vid 08.40 av att skiten bara ekade i hela huset.
Jag blir vansinnig. Man behöver inte borra så tidigt på morgonen.
Visst det kanske inte är tidigt för alla, men om man inte har lagt sig förens sent så blir det jävligt tidigt.
Vansinnig blev jag när jag vaknade.
Sen borrade de i intervaller. Så man hann precis att somna om innan de började borra igen så att man vaknade.
Så höll det på typ 4 gånger.
JÄVLA IDIOTER!!

Funderar på om jag skulle försöka att plugga lite innan jobbet idag. Det hade behövts. Får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Polle

Usch vad dryga grannarna e, skönt att ni snart slipper dem :) Får hoppas att de nya grannarna e bättre bara :P Puss

2009-05-28 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0