Och jag är på väg upp igen

Ja jag känner att jag är på väg upp igen=) Har haft nån veckas downperiod men den är över nu.
Nu har jag samlat mig och är åter på fötter igen. Har fällt de tårar som behövdes och fått ur mig de tankar som tyngt mig.
Det är en härlig känsla när man känner att livet är underbart!

Sitter just nu ch röker en cigg, ska börja göra mig i ordning, jobb väntar.
Börjar klockan 14.45 och jobbar till 21.15. Är hemma runt 21.30-22.00
Då är det resterande av hockeyn som gäller.
Håll alla tummar ikväll för att Sverige vinner=)!

Hoppas ni får en bra fredagskväll, vädret ser iaf lovande ut!

Kommentarer
Postat av: Polle

Detta gillar jag :)

2009-05-10 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0