Min Saknade vän!

Har pratat i telefonen i 2,5 timme
Med världens underbaraste människa
Du är verkligen min bästa vän Pauline och jag hoppas att du vet det
Du betyder så oerhört mycket för mig
Du finns alltid vid min sida både i vått och torrt
Och jag vet att jag kan anförtro mig till om allt och det stannar mellan oss
Det är inte många sådana vänner man har
Och jag är oerhört tacksam över din vänskap
Skulle inte vilja leva ett liv utan dig min älskade vän
Saknar dig nåt så enormt nu när jag inte kan träffa dig så som jag vill
Hoppas verkligen att vi ses snart=)
Älskar dig!


Sommar och sol med min underbara vän=)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh gumman, nu blev jag lite rörd ;)

Du ska veta att jag tycker precis likadant om dig oxå!! Är så glad över att jag har dig som min vän :)

Jag älskar o saknar dig nåt så oerhört mycket!!

Puss

2009-11-11 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0