BM besöket

god middag!
skulle ju ha skrivit ett inlägg igår efter att vi vart hos barnmorskan
men något kom emellan
så blev ingen blogg igår
ska skriva ett inlägg om varför, lite senare sen

Barnmorske besöket gick iaf jätte bra
Mitt blodvärde, blodsockervärde och blodtryck va jätte bra=)
Inga järntabletter till mig
Skönt att slippa massa tilskott och skönt att kroppen producerar tillräckligt av sig själv;)
Lyssnade på bebbans hjärta, lika mysigt som alltid
Det slog med 146 slag/minuten
Mätte magen, SF-måttet mätte 32,5
så jag ligger fortfarande över medelkurvan men inom normalkurvan=)
Sen gjorde vi något för sörsta gången igår
barnmorskan skulle kolla hur bebban låg
det va intressant
Bebban hade redan vänt sig  och ligger med huvudet neråt som hon ska inför födelsen
Det är ännu inte fixerat utan fortfarande ruckbart

studier visar att man oftast föder +-2 veckor kring beräknat förlossningsdatum
vilket innebär att jag kommer att föda inom 6-10 veckor
max 11 veckor om jag ska gå full övertid

Snart är du hos oss vårt älskade barn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0