Kissie har gjort det igen

Jag läste Kissies blogg igår och fann då denna bilden

Utan att säga något så ropade jag hit min sambo
Jag var tvungen att fråga vad han tyckte om denna kroppen
Det första han säger är "hmm för stora  bröst"
Och så tittar han vidare på bilden
Sen frågar han 2Men du vilka konstiga ben, vad har hon gjort med de?"
Jag skrattade så jag höll på att dö
Som alla vet så redigerar ju Kissie alla sina bilder
Och denna bilden syns det så sjukt mycket
om ni kollar insidan av låren
Hon har raderat bort "fläsket" det kvinnliga fläsket som sitter på insidan av låren
Kissie om du ska redigera dina bilder så kan du väl åtminstone göra det lite fint;)
Jag säger som Katrin Zytomierska, Jag gråter nästan
det är synd om Kissie, detta arma barn

Kommentarer
Postat av: Ana - Vinn mineralögonskuggor

Jag tror att hon redigerar bort så mycket och så slarvigt endast för för att provocera.. Jag reagerar inte ens på det längre haha :D

2010-04-03 @ 13:10:33
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: lovisa

jag fatta rinte. tror hon inte att man ser det?:s hahah

2010-04-07 @ 10:05:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0