Sol, lycklig, glass, moln, Linda, diska.....

Vi har sån tur med vädret=)
Även idag har vi strålande solsken
dock ett par moln också som stundvis skymemr solen=/
Men solen finns där;)
Energi energi energi
solen ger mig energi och livslust
Vill göra så mycket saker när solens energi når mig
Ska ta tag i att diska lite om en stund

Har idag träffat Linda och tagit en fika
Jätte trevligt
va så himla länge sen jag träffade henne sist
vi har pratat massa skit och bara haft det trevligt
Tack Linda!

Nu ska jag äta glass;)
Trots att det inte är lördag
kan inte låta bli...


Kommentarer
Postat av: snart pappa

Hej. Det här med vikten varier till person till person. och totalt ska det bli ungefär 13kg om man räknar med allt, bebisen,fostervattner,moderkakan etc etc

2010-04-17 @ 07:43:27
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej! Ja visst är det underbart härligt när solen visar sig!!! Hoppas den visar sig idag också :)

2010-04-17 @ 10:38:20
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0