Usch vad det svider

Och fy bövelen vilken natt detta är=/
Hade ångest och va sjukt ledsen när vi skulle sova
Gick inte att sova steg därför upp igen
Nicco sov som en gris, tror jag
Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka
de bara rann ner för mina kinder
Allt kändes så hemsk, orden bara ekade i mitt huvud
Hur skulle det bli nu? Hur skulle detta sluta?
Efter att ha suttit uppe i 40 minuter beslöt jag mig för att försöka sova
Gick in och la mig men hann inte mer att torka tårarna innan de började rinna igen
Var tillslut tvungen att väcka Nicco
Ville känna värmen från hans underbara famn, bara få veta att han finns där
Få ligga i hans underbara famn och känna kärlek
Han vaknade och bara höll om mig
Jag har aldrig tidigare att älskat hans ord så som nu
Att höra hans underbara röst tala om att han älskar mig
Ja, det var het underbart och jag behövde verkligen höra det just då
Somnade vid ca 01 men vaknade igen vid 04.22
Var tvungen att kissa
Hade nu urinvägsliknande besvär igen=/
Gick in och la mig igen, men kunde inte sova pga att det svider och är obehagligt
Låg en stund men sedan steg jag upp
har nu rotat genom hela skafferiet efter något i citronväg (det sägs att det ska hjälpa)
Men jag hittar ingenting=/
Är så sjukt trött men svedan gör att jag inte kan somna=(

Mina tankar är sjukt många och sjukt jobbiga.
Har fattat rätt eller har jag totalt missuppfattat?
Behöver jag känna såhär?
Har jag anledning att vara rädd?

När det blåser som hårdast vill jag luta mig mot dig
När det är som kallast vill jag värmas av dig
När allt känns tungt vill jag befrias av dina kloka ord
När det är som mörkast vill jag se ljuset i dina ögon
Du är mitt allt och jag Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Jag kunde också bli sådär under min första graviditet. Mycket känslor som svallar - många frågor. Man får nästan panik över att man ska ha ansvar för ett liv till. Tror dom flesta upplever det. Hoppas du kan sova lite på dagen idag! O du - tranbärsjuice är bra för urinvägarna! Ta hand om dig nu. Kramisar.

2010-04-23 @ 08:11:37
Postat av: Susanne

Lilla gumman ! kraama

2010-04-23 @ 08:54:37
URL: http://susannne.bloggplatsen.se
Postat av: Ciiz

Ja men jag tycker att det är mycket godare :D! det är assgottt .. om den är för söt så orkar man inte dricka upp allt, det blir för mkt :P

2010-04-23 @ 18:27:20
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas det känns bättre nu!

Kram på dig!

2010-04-26 @ 18:19:31
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0