God Morgon!

God morgon på er!
Jag tar alltid lillan på nätterna och när hon vaknar vid 7 halv 8 så stiger Nicco upp så jag får sova
Himla bra upplägg
Nicco har haft lillan en natt och det var när jag hastigt och lustigt fick läggas in på sjukan över en natt
Den natten sov jag inget vidare, sov jätte oroligt=/
Men både lillan och Nicco levde när jag kom hem :)

Natten till Söndag bestämde vi att Nicco skulle ta lillan igen
Jag är jätte lätt väkt så jag tog mitt täcke mina kuddar och öronproppar
och sa la jag mig i soffan och sov.
Jag vaknar ju iaf flera gånger på nätterna
antar kroppen är så van
Men jag slapp ju att ta hand om lillfisan
Det var bara att somna om

På morgonkvisten vid 7-tiden kommer min älskade upp med lillan
Han säger då att att han är pigg så jag kan gå in i sängen och lägga mig
Han tog alltså både natten och morgonen
Gulle, jag älskar dig!

Inatt ville Nicco ha lillan igen men denna gången för att sova vidare imorse
Han kom upp med lillan vid halv 8 och väckte mig
Nu sover han som en stock och lillan med för den delen:)

Det blev träning igår som sagt
Kondition på löparbandet och sedan ett styrkepass:)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej jag har utmanat dig på min blogg=) Charlottelilja.blogg.se

2010-12-06 @ 11:54:44
Postat av: Pauline

Vad bra du har det ;)

Hoppas du kände dig lite utvilad trots att du vaknade :) Puss

2010-12-06 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0