Mys med min ängel

Lillfisan ligger och leker på golvet
hon "kryper" runt överallt
Har nu lärt sig att krypa över trösklarna
Så nu är det full rulle

Hon ska snart sova sin middag
hon brukar ju sova 3 ggr om dagen
Men jag funderar på om det räcker med att sova 2 ggr
Det är knepigt det där.
Jag ska prova att byta tider och se om hon klarar sig på 2 sovomgångar.
Hur gör ni andra med barnens sömn?

Nicco började jobba tidigt idag vilket innebar att jag hade både natten och fick stiga upp imorse
Det resulterade i en trött Sandra
Jag la mig och sov med lillan när hon sov sin morgon lur
Det är så mysigt att gosa ihop oss i sängen och sova så gott:)
Jag älskar min lilla ängel


Titta så liten.. Fasen vad tiden går fort...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det är svårt det där! Lucas har inte alls några sovrutiner på dagarna... Han sover en stund i soffan eller när vi går ut med vagnen. Ibland mer å ibland mindre. Men oftast ca 20 min var 3e timme, sen är han klarvaken... MEN han sover gott på nätterna (peppar,peppar) från ca 21- 07.30, oftast utan att man behöver gå upp! Å det känns lyxigt =)

2010-12-07 @ 12:58:13
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0