Tomtenatta

Usch jag verkligen avskyr dessa nätter då lillan sover så oroligt=/
Hon vaknar om och om och om igen hela natten lång.
Man blir skapligt mör när man inte får sova..
Det är bara hålla ut, det kommer förhoppningsvis bra nätter snart igen
Skulle inte skada om de bra nätterna börjar nu inatt;)

Gick iväg till gymmet igårkväll
Körde ett bodystep pass :)
Hem och duschade och slängde i mig ett ägg
Och direkt iväg och möta upp Emelie
Vi tog en sväng på tomtenatta :)
För er som inte vet vad det är så..
En av våra gallerior här i stan har kvällsöppet till 23
Med en massa finfina erbjudanden hela kvällen
Massa rabatter och sen har de lite uppträdande på scen och så
Affärerna spelar julmusik och ja ni fattar.
Det va en massa folk, men vi lyckades att handla utan märkbara köer både på JC och Intersport
På JC blev det ett par nya jeans till min älskade
Och på intersport köpte jag mig ett par gymhandskar :)

Nu ska jag strax ge lillfisan lite mat
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0