Blandad kompott

Hej alla fina läsare=)!
Förlåt för dålig uppdatering
Men har inte vart riktigt kry de senaste dagarna=/
Trött och dan

Men idag är jag lite piggare iaf
Har vart på praktiken till klockan 13
Därefter åkte jag ut till Willys och lämnade ett papper som måste fyllas i från lönekontoret
Det ska jag sedan lämna till försäkringskassan så jag får min föräldrapenning=)
Åkte till min kära farmor och tog en fika
Hon är såå söt min farmor=)

Jag är en underbar flickvän måste jag få lov att säga=)
Haha nae då, men hämtade min älskade efter jobbet så han slapp ta bussen
Och kom precis hem typ
Alltså det finns gott om idioter i trafiken säger jag bara
skulle vilja slå ihjäl alla såna där "traikidioter".
Kanske orkar ägna ett inlägg åt vad som hänt mig idag lite senare sen

Vad har ni för planer för denna fredagkväll?=)


Till alla er som inte kan köra bil, fuck you!

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Sv: Ja! Det tycker jag med :)

Så fick det bli med :)

Har du haft en bra dag?

Kramar

2010-02-26 @ 17:06:42
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0