Kvällsfundering

Sitter här i min ensamhet i soffan och läser era bloggar
Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen
Jag vill verkligen ha ett jobb nu
Är trött på att bara gå hemma
Jag pluggar visserligen heltid på distans
Men jag skulle kunna ha ett deltids jobb
det vore verkligen perfect

Jag saknar Willys
Jag trivdes så himla bra med att jobba på Willys
Vill ha tillbaka några timmar där
Det vore verkligen kanon
Men men det lär väl tyvärr inte inträffa=/
Nu har jag iaf min praktik i6 veckor framåt
Då har jag nåt att göra om dagarna
Hatar att bara gå hemma och bli dum i huvudet


Kommentarer
Postat av: Ciiz

hahahhah de låter hemskt :D men skyll dig själv. klippet la jag upp igår den finns lite längre ner på bloggen :)

2010-02-16 @ 20:10:54
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Polle

Du får gärna komma o vara hushållerska här har jag ju sagt ;)

Tråkigt att du inte får nåt på willys längre, typiskt när du verkligen trivdes :/

Hoppas att det om 6 veckor dimper ner ett alldeles perfekt deltidsjobb till dig! :)

Puss

2010-02-16 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0