Det rullar på :)

Oj oj oj vad jag är dålig på det här med blogg nu för tiden
jag ber om ursäkt, haha
Ska försöka att bättra mig
Dagarna springer iväg
Nicco har semester
Vi har vart ute hos moster
vi åker och badar
Jag får dock inte bada och lillan får inte va i solen
Så vi sitter helt enkelt i skuggan
Kommer bli såå brun denna sommar;)
Sånt man får ta
Jag får satsa på beach 2011
då jävlar..

Lillan växer så det knakar
På sin månadsdag vägde hon 4270 g och var 54cm lång
Vuxit 6 cm och gått upp 1,1 kg sen hon föddes:)
Hon börjar att vara mer och mer vaken
ibland nöjd och ibland mindre nöjd:P
Hon vill bli road hela tiden
babygym 2 minuter, babysitter 2 minuter, ligga på magen 2 minuter, hänga på axeln 2 minuter ja ni fattar poängen;)
Där emellan sover hon en del äter och bajsar
Hon har nu börjat jollra och le
Helt underbart att se hennes utveckling
Det händer så fort:)

Värmen har dock tagit kål på lillan=/
Hon vart ganska gnällig och inte kunnat sova
Tycker så synd om henne=(
Får blöta henne hela tiden, det svalkar ju iaf lite
Nu har vi fått låna en AC av Niccos snälla bror och hans fru
Så den står och blåser i sovrummet nu
Hoppas att det är lite svalare där inne när vi ska lägga oss sen

De nätter då det funkar ser ut såhär
Söver lillan med mat vid bröstet mellan 22-23
Vaknar vid 04-05 vill ha mat sen somnar hon igen
Vaknar vid 07-08 vill äta igen sen sover hon till 10-11
Sen vill hon stiga upp
Andra nätter kan vara hemska:P


Busar lite


Ännu mera bus :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fin hon är! Har börjat med dropparna för fyra dagar sedan, men än har jag inte märkt någon skillnad. Hur länge tog det för er innan ni märkte något resultat?

Ha det gott!

2010-07-28 @ 16:58:39
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Tim Rafeldt Of Sweden

tjena . nice blogg :)

Hur är läget då

2010-07-31 @ 17:32:09
URL: http://rafeldt.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ta dig tid å blogga lite oftare! :P

Iaf släng upp lite gulliga bilder ;D

kraam

2010-08-02 @ 12:16:27
URL: http://susannne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0