Willys lönekontorister är handikappade

Nu har jag vaknat till liv
Har även hun nit att göra mig lite snygg;)
Har dock inte klätt på mig än:P

Idag har jag prktik från 11-17
Får se vad som står på schemat idag
Biljard kanske;)

Efter praktiken ska jag evetuellt till en vän och ta en fika
Ska ringa henne under dagen och se hur vi bestämmer

Ska även ringa lönekontoret Willys i Göteborg
De är ju handikappade på det där stället
Har fått papper som ska lämnas till försäkringskassan
Och så har jag även fått alla mina lönespecar
Problemet är bara att det ifyllda pappret och lönespecarna stämmer inte överens
Uppgifterna om min anställning stämmer heller inte=/
Jag blir så trött
Hoppas jag får tag på personen idag iaf

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

svar;Hehe :) hur känner du dig efter att vara rökfri tre månader?

2010-03-18 @ 12:40:03
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Ciiz

Jo jag kan förstå det, men i slutänden så är det väll värt :)? du har väll inte så långt kvar..

2010-03-18 @ 16:46:26
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0