För tidig förlossning

Har varit hos BM idag på besök
Jag hade inte gått upp något i vikt från förra gången
Det gjorde ingenting då magen fortfarande växer så det knakar
Nu ligger jag inte i kurvan längre, utan har stigit över den
Det var heller ingen fara sa BM
får lita på henne
Bebbans hjärtljud låg på 144/minuten
Hon har legat där runt alla gånger faktiskt
HAde fått ett lite förhöjt blodtryck men inget som va farligt
Låg på 135/75
Bebban ligger jätte långt ner och har fixerat huvudet nu
BM trodde på en för tidig förlossning
Jag är fortfarande inställd på att gå över tiden
Får väl se vem som har rätt;)
Vi skulle iaf inte blir förvånade om det sätter igång för tidigt sa hon
Vi skulle vara inställda på att det kan bli så
Det var mycket som tydde på det tydligen
INte vet jag, har aldrig gjort detta tidgare;)
MEn som sagt, det är bara att vänta och se

Idag klockan 16 ska vi till förlossningen
Ska få gå på rundvandring där och se hur det går till sen när det är vår tur att föda
Ska även få rundvandring  på BB
det känns bra, tryggt att veta vart man ska ta vägen och så sen när det väl är dax

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror också på tidig :) Kraam!

2010-05-03 @ 15:00:54
URL: http://miabekkhus.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej! Låter rätt skönt att bebis ligger långt ner!!! Själv har jag Pyret så högt upp at BM nästan blev förvånad att jag fick luft... Vilktet det känns dåligt med, med alltför jämna mellanrum... men men inte långt kvar nu =)

Ta hand om dig! /Lotta

2010-05-03 @ 20:55:12
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0