Kul dag...

Började dagen med att vara barnvakt åt min lilla kusin
Min morbror kom hit och lämnade henne vid 11
Han ville till gymmet och träna :P

Så jag och Nova målade hennes naglar

Rosa såklart, hon tyckte hon blev såå fin=)

Sedan gick vi ut till lekparken och lekte en timme tills morbror kom tillbaka

Därefter gick vi ner en sväng på hamnfestivalen
Det va inte mycket att ha tyvärr=/
Nova tyckte det va lite kul iaf=)
Hon blev ansiktsmålad och fick träffa mumintrollet=)

Så himla söt blev hon=)

MIn morbror ville inte va sämre han
Så han bad också om en ansiktsmålning:P
De blev lite ställda men de gjorde en på han också:)

Sedan gick vi upp på stan och käkade lite
Tog en glass och njöt i solen
Sedan hem och nu har jag tvättstugan

Tack kära morbror för en jätte trevlig dag=)!

Kommentarer
Postat av: simone

Tjeeena snyggo! Har du vaknat till liv? :P Jag börjar så smått, snart hem till mamma och pappa för att fira mamsen :D

2010-05-30 @ 13:38:01
URL: http://fattybom.se
Postat av: Sofie

söta bilder =)

2010-06-05 @ 20:28:49
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0