Modell

God middag!
Sitter är och kommer ingen vart med pluggandet=/
Ingen motivation alls..Surt
Ska iaf vara hos Jessica klockan 14
ska ta en fika och prata skit
Ska nog få en del mammakläder att låna med=D
Jippie vad roligt

Jessica ringde innan idag och hade fått en ledig plats till fotograferingen imorn
Då va hon så snäll att hon frågade mig=)
Så roligt, vi ska vara med i det där "modell för en dag" imorn
Blir hämtade på resecentrum i limousin(stavning?;))
sedan vidare upp till ett hotell
där vi kommer att bli sminkade och stylade och sedan fotograferade i studion
Åhh så roligt, jag älskar att stå framför kameran
Bara hoppas att jag kan lyckas bli nöjd med klädsel imorn
jag är ju trots allt gravid och liiiite större än vanligare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0