Kyckling och fet sås

Ja det är så det är med LCHF
haha
Precis hemkommer från dagens träning
Idag blev det ett Step pass på 60 minuter
Hungrig som en varg är jag
Ska steka mig en kycklingfilé och göra en fet sås
Cremefraishe, majonäs och curry ;) Mumma

Det är ju fettet som gör hela denna dieten
Ju fetare desto bättre
Och så inga kolhydrater förstås, inget socker inget bla, inget bla osv.
Men måste erkänna att det tar emot att stoppa i sig så mycket fett
Bacon, grädde, cremefraische osv hela dagarna
Gott men...
Psyket säger det är fel
Dieten säger det är rätt
Får väl se.. :)

Och får väl tillägga angående kommentar
Polle: Det är Nicco som gjort designen,
jag fick inte ens en chans att välja färg haha
men blev nöjd med den rosa
Han har nu gjort en lila till mig som är jätte fin
Ska byta om ett tag ;)

Ne fy fan nu ska jag steka kyckling innan jag dör av hunger

Kommentarer
Postat av: Polle

Ojoj ja dieten har ju funkat på andra så borde göra det på dig mej ;)

Haha jag trodde väl det skulle vara nåt sånt :D Men skönt att du e nöjd! :) Puss

2010-11-24 @ 22:25:13
Postat av: Lotta

Coolt! Har också skippat kolisar i lite över tre vckor nu! Mycket lättare än vad jag väntat mig, hittills... Det ända jag egentligen saknar är appelsinjuice!!! Så långt ca 3 kg ner... Tänkte köra en månad, sen lite mer soft jul å nyår... sen får vi se =)

Lycka Till!

2010-11-26 @ 15:31:12
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0